AIC «Kaskad» – проста і зручна, але в той же час потужна повнофункціональна система, призначену для використання на підприємствах різної галузевої спрямованості. Система поставляється повністю готовою до експлуатації. Всі документи та звіти користувач може вивантажувати як в Microsoft Office, так і в безкоштовний OpenOffice. Система має модульну побудову. Кожен з модулів об’єдналися в єдину інформаційну базу, що забезпечує прозорість доступу до даних.

Набір модулів може варіюватися залежно від потреб клієнта. Використання інструментів системи допоможе у вирішенні облікових і управлінських завдань широкому колу фахівців, а саме: бухгалтерам і аудиторам, фахівцям з логістики та постачання, товарознавцям, фахівцям з розрахунками заробітної плати та управління персоналом, менеджерам по роботі з клієнтами та продажу в різних сферах діяльності, фахівцям з маркетингу та зв’язків з громадськістю, обслуговуючому персоналу ресторанного та готельного бізнесу, співробітникам рецепції і лікуючим лікарям у лікувальних установах, службі безпеки компанії та ін