Загальна структура системи «КАСКАД™»


Основою системи АІС «КАСКАД™» є централізована база даних, яка працює на основі СУБД ORACLE в архітектурі “клієнт-сервер” з використанням сучасних технологій обробки інформації та підготовки електронних документів.
Система АІС «КАСКАД™» використовує об’єктну модель збереження даних, має вбудовану систему побудови бізнес додатків з використанням технології RAD і VB Script та JAVA Script, та можливість доповнювати та проектувати бізнес логіку з допомогою ORACLE PL/SQL та створеного API "Kaskad".
База даних та система програмних модулів, які забезпечують доступ до даних користувачу, разом з програмним інтерфейсом представляють собою ядро системи АІС «КАСКАД™». Всі прикладні підсистеми побудовані на базі загального ядра. Це забезпечує цілісність та захищеність інформації. Будь-які зміни, що повязані з ядром можуть робитись тільки розробниками системи АІС «КАСКАД™». Саме по собі ядро не реалізує можливостей в роботі з системою. Всі функції користувача реалізуються в програмних додатках. Система АІС «КАСКАД™» - це набір взаємоповязаних обєктів, таких як меню, документи, довідники, звіти, операції і т.д. 

Структурна схема ядра системи АІС «КАСКАД™» виглядає так:  tech-schema-kaskad

Незважаючи на внутрішню складність архітектури, система для користувача (завдяки логічному представленню даних) виглядає досить просто і дозволяє йому створювати та маніпулювати будь-якими структурами даних, що відкриває для нього нічим необмежений простір у вирішенні задач, які пов’язані з організацією, збереженням та обробкою даних.
Кожна підсистема призначена для вирішення визначеного складу задач, або іншими словами, автоматизації ряду процесів діяльності підприємства.
Комплексна система АІС «КАСКАД™» забезпечує автоматизацію основних бізнес направлень (бізнес сфер) управління підприємством, а саме:

  • Оперативне управління підприємством:
    • управління документообігом;
    • управління матеріальними ресурсами;
    • оперативне управління виробництвом;
    • управління завантаженням обладнання;
    • правління збутом. Маркетинг;
    • управління фінансовими розрахунками;
    • технічна підготовка виробництва;
    • корпоративні засоби обліку та аналізу;
    • облік готової продукції та напівфабрикатів;
    • управління якістю.
  • Бухгалтерський та податковий облік:
    • повна відповідність законодавству України;
    • розвернутий аналіз від головної книги до первинного документу;
    • розрахунки з дебіторами-кредиторами;
    • калькуляція собівартості виробництва та одиниці продукції;
    • бухгалтерський та податкових облік ТМЦ, МШП, ОЗ;
    • нормативний та фактичний облік прямих затрат на виробництво;
    • аналіз витрат виробництва та собівартості продукції.
  • Фінансове та техніко-економічне планування:
    • бюджетування;
    • платіжний календарь;
    • фінансовий аналіз;
    • порівняння планової та фактичної собівартості;
    • аналіз об'ємів та номенклатури випусків;
    • багаторівнева калькуляція за вмістом виробів.
  • Управління персоналом:
    • облік кадрів на підприємстві;
    • табельний облік;
    • заробітна плата;
    • відрядна заробітна плата.
  • Адміністрування системи, управління доступом, засоби розробки:
    • відкритий словник опису структури інформаційної бази;
    • індивідуальне (групове) налаштування меню та доступу для кожного користувача;
    • конструктор для побудови нових програмних додатків;
    • конструктор табличних та кростабличних звітів;
    • конструктор для побудови запитів до інформації;
    • конструктор звітів довільної структури;
    • відкриті бібліотеки процедур та функцій.